Juridisch secretaresse / office manager (32/40 uur)

Six Advocaten zoekt op korte termijn een enthousiaste en representatieve juridisch secretaresse / office manager voor 4 à 5 dagen per week. Wij zijn een gespecialiseerd advocatenkantoor op het gebied van vastgoed en overheid. Ons kantoor is gelegen op een van de mooiste locaties van Amsterdam: het IJdock. Gelegen tussen het IJ en de grachtengordel, op loopafstand van het Centraal Station. Bij Six Advocaten werken momenteel negen ervaren advocaten, een paralegal en twee vaste secretaresses. Daarnaast wordt het secretariaat ondersteund door een team van oproepkrachten.

Over de functie

Je gaat samenwerken in een hecht en collegiaal team. In de eerste plaats bied je algemene ondersteuning aan onze advocaten. Daarbij valt te denken aan telefoon-, agenda- en dossierbeheer. In deze uitdagende en afwisselende functie ben je samen met jouw collega’s het visitekaartje van kantoor. Je bent een aanspreekpunt voor cliënten en diverse (gerechtelijke) instanties. Ook het opstellen van correspondentie en verzorgen van processtukken behoort tot jouw takenpakket. Je bent een gastvrouw voor onze bezoekers en verzorgt afwisselend de lunch. Je zult je bezighouden met het office management. Je bent medeverantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen kantoor. Je zorgt voor voldoende kantoorvoorraad en je hebt contact met leveranciers.

Functie-eisen

·         Je hebt minimaal een afgeronde opleiding op HBO/MBO niveau;
·         Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden;
·         Je bent zeer accuraat, stressbestendig en hebt een servicegerichte
           instelling;
·         Je bent resultaatgericht, werkt graag in een team, maar kunt ook
          zelfstandig aan de slag;
·         Je werkt proactief en kunt prioriteiten stellen;
·         Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en voldoende kennis
          van het Engels, zowel mondeling als schriftelijk;
·         Je hebt een goede kennis van Outlook, Word, Excel en PowerPoint;
·         Enige relevante werkervaring strekt tot aanbeveling,
·         Aanvullende opleidingen op het gebied van office management zijn een
          pre.

Solliciteren
Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatiebrief per e-mail aan Irma van den Berg: info@sixlegal.nl.      

Advocaat-medewerker Vastgoed- en/of Bouw- en Aanbestedingsrecht

Vanwege de groei van onze praktijk zoeken wij een nieuwe enthousiaste collega. Je hebt idealiter tussen de 3 en de 5 jaar werkervaring en ervaring met vastgoedrecht en/of bouw- en aanbestedingsrecht. Deze ervaring is bij voorkeur opgedaan bij een (middel)groot advocatenkantoor. Het is essentieel dat je een ijzersterk civilist bent, met een scherpe pen. Qua persoon is het van belang dat je je prettig voelt bij een persoonlijke benadering jegens cliënten en elkaar. Je staat stevig in je schoenen en beschikt over een goed gevoel voor humor. Je hebt flair, relativeringsvermogen en een goed ontwikkeld commercieel gevoel. Je hebt net als wij stevige ambities (maar niet tegen elke prijs) en werkt graag aan inhoudelijk uitdagende zaken.

Onze propositie

Wij bieden jou een aantrekkelijke positie bij een internationaal erkend en succesvol nichekantoor op het gebied van vastgoed en overheid, voor een advocaat op zoek naar eigen verantwoordelijkheid. Het echte juridisch-inhoudelijke werk. Procederen en adviseren in een praktijk die zich positioneert aan de bovenkant van de markt, samen met ambitieuze collega’s afkomstig van topkantoren, met daarnaast een goede balans tussen werk en privé.

Six Advocaten is een toonaangevend kantoor dat zich specifiek richt op vastgoed, bouw-, bestuurs- en aanbestedingsrecht. Cliënten zijn vooral (decentrale) overheden en professionele partijen in het vastgoed: projectontwikkelaars, woningcorporaties, vastgoedbeleggers, (eind)gebruikers, aannemers, architecten en andere adviseurs, maar ook provincies, waterschappen en gemeenten, zorg- en onderwijsinstellingen.
 
Ons team is betrokken bij en met elkaar en is wars van ‘ellebogencultuur’. Iedereen deelt de overtuiging dat succes alleen bereikt kan worden door het samen te doen. Onze advocaten zijn zonder uitzondering afkomstig van vooraanstaande kantoren en genieten een uitstekende reputatie op hun vakgebied. Reeds enkele jaren achtereen is ons kantoor door de Legal500 verkozen tot ‘Leading Law Firm’ in Nederland in de categorieën ‘Real Estate’, ‘Construction’ en ‘Environment & Planning’.
 
Bij Six Advocaten hebben we plezier in ons vak. We houden van hard werken, maar vinden het leven naast het werk ook heel belangrijk. Onze praktijk positioneert zich aan de bovenkant van de markt. De nadruk ligt op een combinatie van procederen en adviseren; kortom het ‘echte’ advocatenwerk: uitdagend, inhoudelijk en complex, dicht op de zaak, betrokken en met veel eigen verantwoordelijkheid.
 
Voorkomende zaken in de civielrechtelijke praktijk kunnen zijn op het gebied van:
•    project- en gebiedsontwikkeling
•    aanbestedingsrecht en staatssteun
•    bouwrecht (aanneming van werk, architectenrecht en adviseursrecht)
•    huurrecht bedrijfsruimte, zorgvastgoed, incidenteel woonruimte
•    koop en verkoop van vastgoed(portefeuilles)
•    zakelijke rechten (erfpacht, opstalrechten en appartementsrechten)
•    overheidsaansprakelijkheid
 
Om te kunnen blijven meedraaien in de top van de markt neemt ons kantoor het niveau van de kennis van de advocaten zeer serieus. Daartoe is een intern kennisnetwerk aangelegd en wordt jurisprudentie uitgebreid besproken en geanalyseerd. Het volgen van specialisatieopleidingen, zoals van de Grotius Academie, en actief lidmaatschap van relevante verenigingen worden gestimuleerd. De voertaal is Nederlands, maar gedegen kennis van de Engelse taal is nodig.
 
Ons kantoor is gevestigd op het IJdock in Amsterdam Centrum. Gelegen tussen het IJ en de grachtengordel, op loopafstand van het Centraal Station, in een moderne en persoonlijke werkomgeving met een prachtig uitzicht.
Je kunt rekenen op goede begeleiding door collega’s met veel vakkennis. In een plezierige werkomgeving op één van de mooiste locaties in Amsterdam, waarbij je jezelf kunt blijven ontwikkelen en kunt doorgroeien: juridisch inhoudelijk en als persoon. Het is mogelijk om parttime te werken, maar voor deze positie heeft een fulltime dienstverband de voorkeur.

Vragen?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Fabian Horsting op tel. 020-3057410 of horsting@sixlegal.nl

Solliciteren?
Sollicitatiebrief en CV ontvangen wij graag per e-mail gericht aan Irma van den Berg op vandenberg@sixlegal.nl